vrijdag 8 juli 2016

Vintage ice

Spoonflower , I love it , maar geduld moet je hebben , een kat kan daar haar jongen niet in terug vinden :-(
Dan maar met de zoekfunctie. HELP , je typt ice in en honderden stoffen komen te voorschijn.
Maar toen viel mijn oog op deze . De kleuren spraken mij enorm aan. Die zou het worden , de eerste lag al in mijn winkelmand, deze keer geen zelf gedrukt maar rechtstreeks uit het meka van de stoffen.

Even ter info wat Spoonflower betreft, vanaf nu kan je ze ook laten leveren vanuit Duitsland . Jihaaaaaaaa gedaan met de onbetaalbare taxen . Gewoon in de winkelmand bij het bestellen even aangeven dat de verzending vanuit Duitsland moet gebeuren.
Zendkosten vallen ook reuze mee.
Bij deze.

Ik maakte een hemd van zonen09 de theo , weer hoor ik jullie al denken ;-) .
Deze keer in combi met een pim short een snel resultaat patroon. Ik maak ze altijd heel kort bij Lenn voor dat net iets pittigere effect.

En weet je ...... mijn volgende zelfgedrukte zijn al onderweg ;-).













10 opmerkingen:

  1. Cool, zo'n leuk stofje! Hoe is de kwaliteit van de stof? Heb al gelezen dat dat soms tegenvalt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hangt natuurlijk af van welke je besteld ;-) ik besteld eerst de gewone katoen , de goedkoopste dus , was wat stijver maar zeker te doen ik denk ook dat het ook ligt aan hoe donker het gekleurd moet worden, meer verf= stijver , ook bij het wassen alles bleef ok van kleur wetende dat ik wel steeds op wol programma was en het niet in de droogkast steek. Nu neem ik de kona cotton , klein beetje duurder maar net iets minder stijf , perfect , echt eens proberen en een tip als je iets besteld kan je voor 2 euro een stoffenstaalboekje bestellen zo kan je thuis de stof voelen ;-)

      Verwijderen
  2. OOoo wat een goede tip vd Duitslandbestelling!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lengte van Pim vind ik geweldig zo! Net de seventies-shortjes die mijn papa vroeger droeg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb jij toch oog voor geweldige stofjes!! echt onovertreffelijk hoor!! prachtig!! en zalige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lenn ziet het helemaal zitten! En het shortje is er perfect bij! schitterend weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.