zondag 22 mei 2016

Kleren maken de man

De melkbrigade https://www.facebook.com/KidsAgencyDeMelkbrigade/?fref=ts , fantastisch mooie kledij naar het idee van Petra De Bruyne.
De stoffen spreken tot de verbeelding van iedere naaister. Al jaren zaag ik voor een stoffenlijn op de markt te brengen ;-) gewoon omdat zelf maken nog net iets leuker is dan zelf kopen al heb ik mij al vaak moeten inhouden.
Tot dit pareltje de welgekende prachtige zwanen werden gelanceerd bij Bambiblauw. http://www.bambiblauw.be/
Ja kan kiezen tussen de versie met grote zwanen en die met kleinere . ik koos voor de kleine omdat miniman Lenn nog klein is , wat logisch ;-) .
Bij de melkbrigade werden er prachtige jurkjes van gemaakt maar dacht verdikke dit kan perfect als hemd voor een heel klein jongentje. Op zijn prachtig bruin velletje dat deze zomer bijna zwart zal zien let maar op , gaat deze heel mooi tot zijn recht komen geloof me. De kleuren zijn zo intens , echt mijn ding.
Het leuke aan de stof is ook dat ze super soepel en zacht is heel comfortabel dus om te dragen door spring in het veltjes ;-) .
Ik maakte een bijpassende Jacob broek aangepast aan mini Lenn en een bijpassende pim short omdat ik vind dat zulke hemdjes beter tot zijn recht komen dan op een jeans, het maakt zijn look af.
Het welgekende patroon van zonen09 de theo werd weer eens uit de kast gehaald voor het hemd.
Het was dus de ideale lentefeest outfit voor het lentefeest van zijn nichtje Nienke.
Petra na deze hoop ik nog meer op die super mooie stoffen van jou ;-) .
Genieten jullie mee? Deze keer ook even een blik op mijn andere grote zoon Ruben die ik evengraag zie en mijn fantastische echtgenoot Christophe , de 3 mannen in mijn leven !




























11 opmerkingen:

  1. Die zoon van u staat toch echt met alles. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat heeft hij te danken denk ik aan die blonde kop en dat bruin vel ;-) beetje jaloers :-)

      Verwijderen
  2. Dit is idd echt prachtig, en heel tof ook, die stof voor een jongenshemdje, origineel en o zo mooi!! De stof is idd zaaaaaaalig, ik verwerkte ze ook al en kocht daarna toch maar de tricot versie omdat ik er niet genoeg van kreeg :-) ik hoop heeeeeeeeel hard met je mee voor meer van die stoffen!! En wat een knappe mannen heb jij daarthuis rondlopen, je oudste zoon is al even mooi als je kleintje, en je man mag er ook zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hehe dank je wel ben verliefd op al mijn mannen ;-)

      Verwijderen
  3. Super dat je er een hemdje mee maakte! Kan inderdaad perfect voor een jongen. Knappe mannen heb jij in je leven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vind het ook wel super mooi kan idd perfect. Dank je wel voor het compliment btw

      Verwijderen
  4. Dat ziet er mij een deugeniet uit 😄. Maar dan wel een waanzinnig knap deugenietje. Ik vind het heel tof dat je deze stof koos, ik zag er alleen nog maar jurkjes en zo van, maar vind het voor een jongen minstens even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deugniet eerste klas kan iedereen zo om dat vingertje winden het kakkenest van de familie maar zo een schatje super lief :-)

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een knapperds alledrie! En haha voor het varkenssnoetje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waw, ik ben fan van de hele outfit! Supermooi op die Jacob en dan met die schoentjes daaronder, knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.