vrijdag 1 april 2016

Lily balou meet Ole ( nog eens ;-) )

Is de lente in het land ? Yes, eindelijk, de zon dus daar wachten we al lang op om een beetje deftige foto's te kunnen maken. Zalig gewoon de zon op je gezicht.
Deze keer namen we niet de auto maar nam Lenn zijn fiets ;-). Zelfs heel kortbij ontdek ik nog mooie plekjes. Het hoeft niet steeds ver te zijn.

Voor deze ole van zonen 09 tekende ik de maat groter over vooral omdat ik dacht dat mijn eerste te klein zou zitten maar heb ondertussen wel  gemerkt dat die perfect zit. laat me dan zeggen dat deze wat op de groei zit en zeker nog mee kan tot de herfst , maar daar denken we nu nog niet aan ;-).

Ik gebruikte voor de ene zijde een blauwe tricot met jeanseffect, vraag me niet meer waar ik deze heb gekocht ;-) . De andere zijde herkennen de meesten onder ons wel, een lily balou stof , ik kan er nooit aan weerstaan.

Deze keer terug omkeerbaar versie wegens te mooie stof om weg te stoppen.

Nu hopen we op nog heel veel zon want er liggen al een hele hoop afgewerkte stukken te wachten.























32 opmerkingen:

  1. Zooooo prachtig!!! Ik ben elke keer weer fan van datgene je maakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schoon! En dan heb ik het niet alleen over de cardigan ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Vind hem ook wel leuk stijlvol en speels te dragen naargelang het moment en de gelegenheid

      Verwijderen
  4. Super mooi! En wat een knap kereltje en prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer mooi!
    Na het zien van de foto's ga ik me dat patroontje ook aanschaffen. (Ben al aan het denken aan de herfstgarderobe ;-).
    Zijn dat kamsnaps knoopjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gewoon doen ! :-) ja idd kamsnaps ideaal om het omkeerbaar te maken

      Verwijderen
  7. Prachtig! Deze doet me ole weer op mijn lijstje zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super , stond er bij mij ook al heel lang op maar werd steeds weer achteruit geschoven ;-)uit angst , tot nu :-)

      Verwijderen
  8. Wauw, knap. Die Ole is een echte topper. Mooi gecombineerd. En ik kende je blog nog niet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtversie alweer! Ik ben nog steeds zo gek op dat jeans stofje! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk e , die lag hier al meer dan een jaar ooit gekocht met 1001 bedoelingen om er dan uiteindelijk een ole van te maken :-p

      Verwijderen
  10. Zo mooi gedaan! Ben mijn 'blogleesachterstand' aan het inhalen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zou ik ook is moeten doen nu :-p overlock in de maak al 2 weken grrrrrrrrr

      Verwijderen
  11. Oh weeral zo mooi! Dat Lily balou stofje ligt hier ook, maar wist nog niet goed wat ermee te maken ;-) Durf nog niet aan die Ole beginnen, weet ook niet goed waarom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Hier dezelfde twee problemen , wat te doen met die stof en die ole angst en eigenlijk e valt die ole reuze mee , probeer eens!

      Verwijderen
  12. Heel mooi! Gaat hij nog lang en veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.