woensdag 25 november 2015

Give away tickets Grote Sinterklaasshow in het sportpaleis

Goed nieuws!

Eens geen naai bericht maar een give away
Ik heb het geluk vele vrienden te hebben die de grote sinterklaasshow al ontgroeid zijn en die dan zo gul zijn om mij mee te laten spelen voor tickets voor de grote sinterklaasshow.
En ik wil dat geluk met jullie delen.
Ook dit jaar hebben we blijkbaar een goede gok gedaan en kan ik op mijn blog 1x4 tickets wegschenken voor de show zaterdag 5 december om 17u30 in het sportpaleis.
Willen jullie er graag bij zijn , dat kan.

Wat moet je doen, volg me via bloglovin en vul jullie mail in  en plaats een reactie onder deze post waarom je de tickets zo graag zou winnen. Op 1 dec verloot ik de 1x4 tickets onder mij volgers.
Wie mijn blog nog niet kent , kijk even verder en je zal het ontdekken ;-) .

Veel succes

21 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeuj! 4 kinderen hier, maar toch ben ik daar nog nooit geraakt! Interesse dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geen centen om ze te kopen...dus we zouden graag gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vergeet de blog niet te volgen via bloglovin en mail ;-)

      Verwijderen
  4. zou leuk zijn om onze twee dochters te verrassen met een show vol met hun helden/idolen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik volg de blog maar kan niet vinden naar waar ik moet mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou super leuk zijn voor onze 2 kapoenen van 5 en 3,5!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van meersche tine25 november 2015 om 16:38

    Ook hier een grote fan van de Sint en de Studio 100 vriendjes in huis! Dus doen we met alle plezier mee met deze leuke blogpost! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet niet of het gelukt is om te volgen. Ik zou blij zijn met 2 tickets, 4 is niet nodig, de oudere kinderen hebben dan examens, ik zou enkel met mijn jongste gaan. Dus als ik win, kan er nog iemand anders 2 tickets krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm, raar, ik heb ingelogd met mijn naam Veerle maar de reactie komt op mijn man(Dirk) te staan

      Verwijderen
  9. Ok, het is me gelukt denk ik. Ik heb alvast wat leuke dingen op je blog gezien. Tof!!! Nu dus onder mijn eigen naam en niet meer die van mijn man(Dirk)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Plus 1 volger!
    Ik zou de tickets graag winnen om mijn metekindje blij te maken. En stiekem ook omdat het mijn laatste kans is om K3 te zien... en dat is toch een stukje jeugd loslaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kids zouden heel graag gaan. Het zou de 1 ste maal zijn dat we show zien. Zoon wil heel graag sint in het echt zien en rox. Dochter k3 en princessia .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kids hun wens zou uitkomen. Hadden heel graag sint en studio 100 figuren gezien. Het zou 1 ste maal zijn. Hopelijk komt hun wens uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, toch nog een kans ! Wij waren er niet bij bij telenet, duimen nu maar !
    Trouwens een superleuke give-away !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Laure is op 4 dec. jarig en zou dus een leuk verjaardagsgeschenkje zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vergeten jullie niet om rechts bovenaan op bloglovin te klikken en ook jullie mail achter te laten via de link er net onder 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Finn en Kieran zouden dat super vinden!

    (Je blog volgde ik uiteraard al 😉 )

    Groetjes, Leen

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.