dinsdag 23 juni 2015

Lenn is bijna 3

Lenn , ons kakkenest , bijna 3 maar toch al feest op school. Voor of nadeel , valt te zien hoe je het bekijkt om in de vakantie jarig te zijn.
Wat kan ik anders maken als traktatie voor zijn Bumba vriendjes ja ook ik moet eraan geloven en mij volledig op Bumba gooien.
Het werden Bumba cupcakes , met de hulp van mijn foodprinter een snel en mooi resultaat .
Wat betreft het cadeautje , tja zoals velen mij al kennen wil ik wel origineel uit de hoek komen en aangezien Bumba al niet echt origineel is moest ik de lat wat hoger leggen. Het werden tafelzeil schortjes , het tafelzeil ooit gekocht op het stoffenspektakel iets wat vele naaisters onder ons zeker in hun voorraad stof zouden moeten liggen hebben.
Hopelijk is de Bumba juf er blij mee.




2 opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.